سلامت و زیبایی
  • ورزش آقایون عصر؟خانوم ها صبح؟کدوم؟

    سلامتی، بهبود وضعیت قلبی عروقی، کاهش توده های چربی، افزایش توده های عضلانی، بهبود سلامت پوست، بهبود سلامت روحی و روانی و البته افزایش طول عمر همه این عوامل رابطه مستقیمی با ورزش دارد.

  • توانایی تشخیص عطر و ادکلن اصل و غیر اصل

    قبل از بحث در مورد تفاوت، باید به این نکته اشاره کرد که بین همه آنها شباهت اساسی وجود دارد. اسانس عطر از مواد مختلفی ساخته می شود:ترکیب این مواد نت های مختلف یک عطر را به ما می دهد.نت های یک عطر به نت های پایه، نت های میانی یا قلبی و نت های بالایی تقسیم می شوند.

  • لزوم استفاده از ورزش و لوازم ورزشی خانگی در دوران قرنطینه

    هر کسی ممکن است فعالیت ورزشی خاصی را دنبال کند، اما این فعالیت در دوران همه گیری ویروس کرونا و روزهای سخت قرنطینه به همان شکل سابق ادامه پیدا می کند؟ این مطلب به شما خواهد گفت، چگونه در دوران قرنطینه به فعالیت ورزشی تان ادامه دهید.

  • مزایا و معایب استفاده از تردمیل

    تردمیل وسیله ای مناسب جهت انجام ورزش های هوازی و جایگزینی برای دویدن آزاد است اما هنگام استفاده از تردمیل باید به معایب و مزایای آن نیز توجه کرد و با رعایت بایدها و نبایدهای استفاده از تردمیل بازدهی آن را به حداکثر رساند.

  • مکمل آندروفرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

    یکی از مشکلات رو به افزایش این روزها ناباروی زوجین جوان است که دلایل متعددی دارد. اگرچه در گذشته علم پزشکی تنها زن را به عنوان عامل اصلی ناباروی می شناخت اما امروزه مشخص شده در 40 درصد موارد ممکن است علت نابارواری زوجین مربوط به مردان باشد. مکمل آندروفرتی یک مکمل بسیار موثر برای حل مشکل ناباروری مردان است و با بهبود کیفیت اسپرم و رفع مشکلات مربوط به آن به رفع مشکل ناباروری در مردان کمک می کند.

  • با ورزش تی آر ایکس-TRX بیشتر آشنا شویم

    تی آر ایکس، ورزشی ست که امروزه طرفداران زیادی را از تمام سنین مختلف به خود جذب کرده و نوعی فعالیت ورزشی در راستای تناسب اندام و چربی سوزی است. تنوع الگوی های حرکتی متمرکز بر تمام بدن باعث می شود که کل اجزای بدن شما در گیر باشد و با نسبت معینی تقویت شود.

  • طرز صحیح استفاده کردن از تردمیل و دوچرخه ثابت ورزشی

    تردمیل می‌تواند جهت تمرینات قهرمانی باشگاهی، حرفه‌ای و خانگی استفاده گردد. وقتي مي‌خواهيد از تردميل استفاده كنيد حتما بايد نكات مربوط به درست دويدن و پياده‌روي را در نظر داشته باشيد و به آنها عمل كنيد. قبل از استفاده از تردميل مانند ساير ورزش‌ها حتما بايد بدن را گرم كنيد. استفاده از دوچرخه ثابت روی مفاصل فشار نمی‌آورد؛ و کار با آن برای یک فرد مبتدی در مقایسه با تردمیل یا ماشین الیپتیکال بسیار ساده تر است.

  • همه دانستنی ها در مورد دوچرخه ثابت

    هنگامی که صحبت از ورزش های مناسب برای قلب و عروق می شود، دو دستگاه وجود دارد که بالاتر از بقیۀ دستگاه ها قرار می گیرند. این دو دستگاه تردمیل و دوچرخه ثابت هستند.استفاده از دوچرخه ثابت ، یکی از روش‌ های رایج در ورزش‌ های هوازی است که در مقایسه با راه ‌پیمایی و تند راه رفتن، ویژگی خاصی ندارد و حتی به نسبت کمتری، ظرفیت هوازی را افزایش می ‌دهد اما می توان در میحطی کوچک مانند یک اتاق شرایط یک ورزش هوازی مناسب را فراهم کند

  • بررسی تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی

    ورزش را به خانه خود بیاورید. بسیاری از افراد به دلیل مشاغل گوناگون فرصت ورزش کردن و رفتن به طبیعت را ندارند به همین دلیل مخترعین و سازندگان وسایل ورزشی تلاش کردند تا دستگاهایی را طراحی کنند که مردم بتوانند در فضاهای کوچکی مانند باشگاه یا منزل ورزش کنند. ما در این مقاله می خواهیم به بررسی بیشتر تردمیل های خانگی و باشگاهی بپردازیم.تردمیل های خانگی برای انجام ورزش های کم حجم در خانه و تردمیل های باشگاهی برای انجام ورزش هایی با حجم بیشتر و حرفه ای تر استفاده می شوند.

  • دانستنی ها در مورد تردمیل

    تردمیل دستگاهی است که یکی از بهترین تمرین های قلبی-عروقی با آن صورت می گیرد، به دلیل اینکه با تمامی بدن ما کار می کند. در این دستگاه ورزشی، ماهیچه های شما دارای حرکتی آزاد هستند، و با این حرکات شل و سفت می شوند و درنتیجه کالری بدن سوخته می شود.